nedjelja, 28. veljače 2010.

Zamislih ljubav...

Zamislih ljubav kao vjecnu,
u njoj jednu zenu koju nikada
ljubio nisam...
vjerovati u nju
poklanjati se njoj
i dati cijeli zivot svoj...

Zamisljah bijeg od ne istinitih prica,
prepustanje srca do neba...
zamislih ljubav kao pamuk meku
kao golubov let,
da i ja poletim...
i letim...
i letim...
i nikada ne sletim,
vjecno za ruku svoju golubicu drzim...

Zamislih svoj zivot u ljubavi
kako bi zelio ga zivjeti,
sa snom u ocima
i ispunjenim grudima...

Sve ovo ostase moje zelje
koje sam zelio sa nekim podijeliti...

Zamislih te takvu
kao moju ljubav vjecnu...








1 komentar:

  1. Samo cu ti reci ovo i ovo je moj komentar:Kad bih imal Tvoja krila ili Tvoju cudesnu moc,ni trena ja cekala ne bih vec bi dragom morala poc.Leti,leti vjetre na krilima brzim,leti leti u moj stari kraj ,pozdravi mi onog bez kojeg ne mogu i poljubac mu daj.To je nesto,nadam se da znas o cemu govorim,a ti Andjele,leti golubici svojoj,jednog dan a ce se ispuniti zelje i ostace vjecno ispunjene negdje u zemlji galebova.Bezimena :)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga