srijeda, 25. studenoga 2009.

Donesite mi...

Ova dusa ima samo jednu zelju poslednju,
donesite mi njenu suzu
i ostavite na mom jastuku...

Zelim samo osjetititu kapljicu bisernu,
koju je prolila
cekajuci svoga Andjela...

Ako imaju duse koje putuju
da nevidi niko cije lice u tami brisu,
onda obrisite njeno bijelo
i donestite suzu vrelu
tu u moju postelju...
ostao sam je zeljan u zivotu...

Ulicom tihom i sad ti hodam ljubavi,
sa nadom da cu te negdje na uglu sresti,
u ocima jos mi ime tvoje citaju,
ljude strah i da pitaju
zasto suze stoje na mome licu...

I evo idem mila moja
u ulice svoga sjecanja,
slika u njima jos je ziva,
kao onda kad si mi je poklonila
sa rijecima ovo je tvoja Vila...



od Andjela.....
(molim Vas pjesme nisam zabranio od kopiranja
i svim dusama su date,samo kada ih potpisujete
nemojte ih prisvajati,ipak one su moje jedino sto
imam i sve su posvecene iz ljubavi...)

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga