ponedjeljak, 1. lipnja 2009.

Tamo gdje mi srce ostade

Lutajuci od Boga do Boga
od raja do pakla
kroz taj mracan hol
zalutalih skitnica
koji prodase dusu
za trunku neke prividne srece,
dodjoh pred tebe...

Dali to bi silueta moje zelje
ili boginja u bijelom
vise oci ne pamte,
ali jedno bi jasno
srce je zaigralo
a dusa poce da cvate...

Na prvi pogled 
tako dosljedna i puna sebe
u ustvari
tako krhka i sama
zeljna ljubavi
to si bila ti
jedna usamljena zena
koja samo u rulji svijeta
trazi svog Andjela...

I zasto te zbunih tada
tebe koja zbuniti se neda
zasto ti zadrhta usna
a ruka postade nemirna...

Dali sto te zamolih samo
da me volis bar malo
da me cuvas
kao kapljicu na dlanu
jer voljeti te zelim
i nemam nista osim nje da ti dam...

Ili moj san te opi
onaj za koji si mislila ne postoji
da takav covjek ne postoji
takav Andjeo ne kuca na tvoja vrata...

Da vec to bi davno a ljubav nikako da stane
kome je uopce i pricati
voljeti a ne dotaci
ljubiti a zeljeti
kome reci
volim ga da bih mogla umrijeti...

A ja gledaj gdje sam ja sad
na rubu sna i jave ti zivim
po drevnom Egiptu ti setam sam
more mi njezno zapljuskuje
bosonoga stopala
dok sjedim usamljen
i sapucem mu svoju pricu
o jednoj ljubavi
na koju i ta pjena zaplaka...


Ali znam cuvat ce moju tajnu
ponijeti je u plave dubine
tamo na dnu mirno da spava
a meni ostaje povratak
u tu gomilu gdje
opet me svi zele
tugu da mi lijece
usne da ljube
i sta vrijedi kad i dalje lutam
trazeci taj hol izgubljenih
gdje mi srce ostade...

2 komentara:

  1. Nesto fantasticno,ali smijem li znati ko je ovaj andjeo sto pise,nista nije navedeno o tebi???

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Anđele,greške u pisanju zanemarive,do poete brzo hodiš,no pazi na diskreciju,glazba i osjećaji izvrsno usklađeni.Tek toliko,to što rekoh, rekoh rječju posve obične osobe i slična usuda.Ma nek nas i takvih ima.P.S.Čuvajse žege u Egiptu hehehe(kao da anđelu može sunce naškodit)

    OdgovoriIzbriši

Pretraga