subota, 18. listopada 2014.

Dvorana...

Gledam te, 
zanosnu i sretnu dok sve oko tebe blista
uzdasi stranaca u zraku
trepere poput proljetnog lista...

Ne,Ti 
nemoras znati 
da tvoja sreca me boli,
i pokusavam staviti taj osmijeh po kojem me pamtis
dok u meni sve place...

Dok me trazis pogledom
po dvorani kletoj,
i skrivas oci ispod vela bijelog
molim te suti
jer mi smo bili zabranjeni...

Lutas ocima punim suza
evo tu sam iza stuba mramornog
skrivam suze
od tebe,
od njega,
od Boga,
samo zelim te gledati
i tiho usebi necujno jecati,
sto taj prsten nisam mogao ja dati...

Pusti me jos koji tren
u ovoj tisini
dok me skriva polutama
jer ako kazu 
imali ko sta protiv ovog braka
tad ce se polomiti i oltar 
od mog krika...

Zato,
neka te ove oci jos malo gledaju,
neka te srce jos malo zeli kao niciju
a onda cu tiho krociti ka vratima
gdje ostavim ti ruzu,
neka te podsjeti dok ga gledas kako spava,
onako snena tiho mu sapni da nezna,
voli me barem malo koliko me volio moj Andjeo...


4 komentara:

  1. Poljubi me

    Skinut ću ti zvijezdu visoko sa neba
    da ti bude što si i ti meni
    Pitat ću i mjesec nek' mi da još jednu
    da nas prate u čarobnom svijetu
    Poljubi me ljepoto usnama dobrote
    pjevat ću o nama najljepše balade.

    Hej, hej, hej, daj poljubi me
    Hej, hej, heeej
    Hej, hej, hej daj poljubi me
    Kao sunce dan, kao rosa san.

    Napisat ću ti pjesmu najljepšu na svijetu
    Na očima sunca, oblakom po nebu
    Zagrli me kao kad noć zagrli san
    Na zalasku sunca, kad sakrije se dan
    Poljubi me

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, volim čitati tvoje pjesme. Pune su nečeg lijepog. Uzvišeno je moći te čitati. Uživam u tvom pisanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Tebi na divnim rijecima.Nekako idem svojim kolosijekom,svojom prugom i smatram da ljudi bez ljubavi su siromasni,ne ispunjeni.Vjerujem da ljudi koji stalno zive u ljubavi da li je to na momente tuga,pa sreca,pa osjecaj,pa ceznja,pa strast...da su bogati.Treba zivjeti u svakoj niti ljubavi,pa i kada je bol,nasa je. I nije dobro pretvoriti zivot u kolotecinu ili mrtvilo

    OdgovoriIzbriši

Pretraga