subota, 18. listopada 2014.

Ime bez imena

Imas ime bez imena
i zelio sam te pronaci 
u zabacenom kutku
izgubljenih dodira,
dok ti jos sutis 
ja slobodom pjevam
daj opusti se
i kreni u nova svitanja...

Promijenila si ime
ulicu i broj,
promijenila si sve
samo jedno ne,
kada oci zasuze
on ti nije utjeha.
kada strast ozivi on ti nije let do neba... 

Sve je dosadno bez Tebe,
ovaj lik u ogledalu,
ovaj hod uz obalu,
vrijeme je za kestenje i kapute crne
tu sam siguran,
kada zima dolazi svako trazi toplinu
tada sute
niko ne pita za tebe...

Ti nisi moja ljubav
ti si moja vjecnost...
ali i vjecnosti ne mogu oprostiti
usamljenje setnje uz obalu...

Da li pratis moj krik
sto vise me nemas 
sve vise gubis me...


3 komentara:

  1. Sjajno me opisujes kroz ovu pjesmu,al kao citatelj osjetila sam postovanje prema tom trenutku ...
    Neprezaljena ili neprozivljena,imena iil bezimena,nadjena ili nenadjena,promijenilo se sve ...da al jedno ne:
    on Mi nije utjeha,
    kada strast ozivi on Mi nije let do neba,...
    tu se slazem sa tobom.
    I sada stojim posramljena ispred tvog sadrzaja svjesna kako sam u tvoj svijet samo zalutala...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga