utorak, 8. svibnja 2012.

Druze moj...


I ja sam nekada znao pjevati druze
sada pjesme vise nemam,
imao sam i osmijeh
nadao se necemu
sanjao svoje snove
sada druze vise nicega nema...

Ovo nije pjesma druze,
ovo je krik planine moje
za kojom usamljeno srce cezne,
oni pasnjaci meki s proljeca,
oni snjegovi bijeli zime,
ono ljeto kad se plod bere,
one jeseni kad fijuce vjetar
dok vatra u kaminu pucketa sred svoje tisine,
ne, 
ovo nije pjesma druze,
ovo je vapaj duse moje...

Ti imas druze dom
i ja sam ga nekada imao
u djetinjstvu svom,
pozeljeh takav ali mnogo ljepsi,
mnogo bolji
imati kad' porastem,
a sudbina nekom svetica
dok drugom je maceha
mene nije mazila
do vjecnosti voljen
i do vjecnosti uplakan...

Tek tren,dva,pet ili vjecnost
srce je pozeljelo
zagrljeno setati korak uz korak
po svjezem tepihu planine,
po zarasloj stazi pokraj rijeke,
ja i ona,
sami nas dvoje
kao klinci koji se do umiranja vole...
ali druze nije moje da to imam
tren,dva,pet ili vjecnost...

Broj komentara: 6:

  1. Tek sad vidim da u ustvari neko jednostavno u živa u žaljenju, unaprijed se predavajući bez borbe! Naravno da nikada ni ne možeš dobiti bitku! Zbog čega jednostavno ne uzmeš ono što voliš i što tebe voli?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije bas sve tako...
    Po prvi put nakon 500 i nesto postova,ostavljam e-meil za one koji zele znati zasto je to sve kako jeste...andjelandjel@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. kada ces objaviti knjigu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Posto je moje pisanje takvo kakvo jeste uveliko se trudi jedna osoba dovesti pjesme u red.
    Knjiga ce ugledati svjetlost dana u decembru sa snjegovima...

    OdgovoriIzbriši
  5. Od <3 se radujem knjizi, jer sam zaljubljenik tvoje poezije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljudi rado citaju suze koje su krasile lice godinama da bi docekali zrno srece u par dana.Plakati svi znaju ali kada voljena zena iskreno place to boli dovoljno do vjecnosti...
    Biti ce to moja jedna i jedina knjiga,prva i poslednja.Sa njom ce i moj blog zauvijek prestati da dise.Ostat' ce pjesme da citaju izgubljene duse,izgubljene ljubavi,izgubljeni snovi...uz rijeci "Mozes li me voljeti barem malo"

    OdgovoriIzbriši

Pretraga