ponedjeljak, 29. ožujka 2010.

Oprosti...

Kada moj glas ne budes vise cula,
kada nebo sunca izgubi svoju dugu
i kada jesen samoce pokuca na tvoju kapiju,
ne,nemoj plakati,
nemoj kleti,
svijecu koja plamti i nju ugasi,
jer ja ti ljubavi moja vise se necu vratiti...

Neka ostane trag tisine za mnom
koja se cuti na spomen imena moga,
i neka duga kosa necija
bude muk na tvojim usnama,
san koji je otisao negdje
u jutarnjoj izmaglici medju borovima...

Kofere bola ja cu spakovati za oboje,
u njima nase snove izgubljene
i ponijeti putem svog beskraja...
Tebi ostavljam samo srecu
da te prati kroz zivot cijeli
u necijem narucju,
neka te zna voljeti,
neka te zna grliti,
neka zna uz tebe sanjati,
neka ti bude neko za kim ces umirati...

Ne,nemoj plakati milo moje
kada sa tvojih vrata odem,
i oprosti sto sam tvoje srce uzeo
u njega nemire ljubavi posadio...
oprosti jer sam znao da kada se voli
onda se voli do vjecnosti...
oprosti za suzu,
oprosti za bol,
oprosti sto pozeljeh samo svojom te zvati...
oprosti sto te volim...

Broj komentara: 8:

  1. Vidjeti Inform.Lansirati Andjelu (VILA)
    Antena Radio Wolswagen(Wat) Enigma Narod(ARWEN)
    Tisak Inform.(24.sata-protiv muževa se može govorit a protiv braće ne)Narodni Andjeo(ovim se predzadnjim valjda savjest probudila).(TINA)
    O ostalom nije vrijedno komentara,učinjenu štetu nije moguće popravit ili da kažem narodski"ubij čovika pa mu reci oprosti"ma nemoj mi reć'.Oprost daje samo Bog,čovjek se nesmije mješati u Njegovu pravdu.
    Svi ,baš svi sudionici ZA SVOJE DOBRO ZOROM NA ISPOVID !!!!Najrađe bi vas postrojila i stinom gađala ali neću zbog one ćaćine nediraj u g. i tvoje će ruke smrdit,teško i molitvu izgovorit.Ipak, neka vas Bog blagoslovi i odstupite u miru

    OdgovoriIzbriši
  2. I dodat ću rečenom,znala sam skoro od prvog dana a od dolaska na blog samo sam svoje prste prepustila Bogu da me vodi i molitvom za strpljenje došla k cilju.Jel vam sad jasno da U BOGU NEMA NEMOGUĆE SITUACIJE,povjerujte ,uostalom i vi ste bili svjedoci molitava izgovorenih no neznate da one koje se izgovore u nutrini duše(kontemplativne)brže idu Božjem uhu.
    Hoćete li imati obraza pogledati mi u lice nakon svega,jel vas imalo sram vaših djela,i nepomislite da se bojim,uostalom čemu vam bilo što govoriti kad ste ionako upoznati sa svim mojim stavovima.
    A jesam vas navukla uz Božju pomoć,pa ljudi zar vi niste čuli za onu "zemlja se klela raju da se na njoj svi poznaju"
    Najveća nagrada bit će mi ako se i jedan nakon svega ode iskreno izmirit s Bogom.
    Na kraju ,neka vas sve blagoslovi Svemogući Bog ,Otac Sin i Duh Sveti ,SRETAN I BLAGOSLOVLJEN USKRS SVIMA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljepo se ti nama ispisa,zar ne? Nisam zelio da ovo ne objavim,ipak...
    Malo cu se dotaknuti tvog komentara "strina"...veceras,zasluzuje...ali prije odgovora zamolio bih u buduce,da se vise paznje posveti mojim pjesmama ako zelite,a ne mome licnom zivotu...kakav je takav je nemam drugi...e da jos nesto,ipak mislim da ces se sloziti sa mnom da ove stranice ne pripadaju dijelu vjerovanja necijeg,citata Biblije,ili tome slicnom,ovo su samo moje ljubavne pjesme,bol,ceznja,dok vjerovanje moje moze se okarakterisati svakako...moja vjera je ljubav...
    Prema tome mislim da postoje mjesta za to odredjena gdje se citati ponavljaju da ulaze u usi onih koji slusaju...ovdje,na ovom blogu ipak nije tome mjesto zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. vi ste ko djeca stvarno

    OdgovoriIzbriši
  5. ma kakve su ovo sifre ostavi ga na miru neka pise ako ti se ne svidja nemoj citati

    OdgovoriIzbriši
  6. Neka si objavio i neka si odgovorio to je znak da bar na papiru ima svatko prava glasa.
    O Bibliji i citatima:nema citata!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelite istinu o Andjelu,ko je,zasto je takav kakav jeste,zbog cega je takav,zasto ovo sve pise,kako izgleda?...mnogo pitanja,a cemu odgovori...Znate nisam rodjen ovakav,i nisam pisao pjesme godinama,pisem ih od skora...zasto,valjda zato sto ove tipke i hartija trpe ono sto dusu i srce lomi,jer nikome drugom to ne zelim reci.Mozda sam mator,nikakav i celav,mozda sam osrednji,mozda sam ljep,sta vrijedi kada izgled zavara oko,dok dusa ostane prazna.Nemam vjere,takav sam rodjen,svaciji a niciji potpuno.Mozda sam i zelio vjerovati,ali samo u jednu jedinu stvar LJUBAV.Ostalo oprostite,nisam ja za taj svijet.Postujem svacije navike,postujem vjerovanja,postujem sve,a dali smijem zamoliti da i moje vjerovanje se bar malo postuje,netrazim mnogo.Ako je utopija,ako je nesto ne zamislivo,ako je nesto ne dokucivo,neka me da zivim u svijetu snova i iluzije,neka me da vjerujem kako LJUBAV postoji.Pitat cete zasto onda bolne pjesme pisem kada ljubav imam...to nemogu podijeliti sa Vama,oprostite...
    Hvala svima koji pisu komentare,ciji nisu ovdje,hvala i Vama ciji su komentari tu,hvala i onima koji samo citaju...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubav postoji, prava, istinska, duboka i cista. Znam da postoji. Za nju zivim, ginem. To je dar od Boga! Vjerujem i znam. zbog nje i postojim. Andjele, ove rijeci, kao mac u srce...Oprosti, previse me doticu...do bola.

    OdgovoriIzbriši

Pretraga