nedjelja, 18. ožujka 2012.

Budi bez mene...

Bjezao sam od tebe
liscem skrivao tragove
i usput mnogo ruza slomio
samo da bih bio daleko...

Moje srce nije kameno
uz tebe se stoput slomilo
zelio sam mnogo vise
da nam osmijeh sudbu pise
a to nisi svatila...

Cigani me sada lome
violine suzom kvase
jorgovane zene nude
al to cvijece vise mi ne mirise...

Ne kucaj mi vise ljubavi
jer bi srce naivno
moglo opet tebe voljeti,
i neka te drugi vole
cvijece u kosu donose,
i neka ti sretno je sve
ali bez mene...


Broj komentara: 13:

  1. Ovaj bi naslov Puno ljepše zvučao: budi uz mene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zeit bemisst sich nicht nur mit Jahren, sondern vor allem in Momenten, die man in seinem Herzen eingeschlossen hat<3. Ich Denk an dich!

    OdgovoriIzbriši
  3. Njemacki stvarno mi nije jaca strana...a istinski sam zelio taj jezik prihvatiti kao svoj

    OdgovoriIzbriši
  4. Ich bin immer bei dir...

    OdgovoriIzbriši
  5. l'amore è felicità, non il dolore

    OdgovoriIzbriši
  6. Tu sei la mia felicità

    OdgovoriIzbriši
  7. tesko je objasniti covjeku zasto nebo se skriva iza oblaka

    OdgovoriIzbriši
  8. to je zasto sto voli bliskost tvog dodira,strast tvog poljubca,uzbudljiv odjek tvog uzdaha,i sladak okus tvojih usana...

    OdgovoriIzbriši
  9. to su rijeci iz topline srca koje za tebe Andjele kuca...

    OdgovoriIzbriši
  10. nisam vrijedan tih rijeci...moje je to sto jeste,pisati za sve ljubavi nase

    OdgovoriIzbriši

Pretraga