subota, 27. studenoga 2010.

Ispovijed duse...

Znas...Nisam ja kao mnogi,nisam te zelio samo za jednu noc.Vjeruj to mogu dobiti da ne platim uvijek,i ako zelim da platim vjerujem niska cijena bi bila. Ne,nisam zelio tvoje tijelo...
Znas...Nisam zelio niti neke sitne ili krupne lazi,dovoljno je sto zivot laze nas svakim danom,a mi nemamo kome se priviti uz grudi,uzdah pustiti,zagrliti i znati da taj neko uz nas nije lazan...
Ne,nisam zelio lazi...
Znas...Nisam te zelio kao zenu,niti sam zelio da me zelis kao muskarca,koji traju jednu strast,dvije,ili deset,na kraju tijela se zasite,ostane tupi pogled,srce prazno,dusa gola...nisam te zelio tako i sebi zabranih,da me zele,da zelim...jer ne osjecam...volih svoj san,vise nego dodir koji nista ne znaci...
Ne,nisam te zelio kao obicnu zenu...


Znas sta sam zelio...LJUBAV VJECNU,onu iskrenu,nevinu i cistu,kada dvoje vole i ne vide nikoga,kada ne zele nikoga ne zato sto se boje da drugo ce biti ljutito, neee,jednostavno vole onog jednog koji je stalno u ocima.Sa njim legnu uz osmijeh,bude se sa osmijehom,ma moze svijet da padne ali ne haju znaju koga imaju,znaju da imaju ljubav vecu od svega na svijetu.
I nisam pozelio tvoje tijelo za jednu noc...pozeljeh u njemu uzivati vjecno...
I nisam zelio lazi,jer pomislih za ljubav vjecnu treba istina,treba dati srce i dusu,pa neka i bude slomljena ali vrijedi jer voli i voljena je...zato lagao nisam...ja sam volio...pozeljeh da to bude vjecno...
I nisam te zelio kao zenu u kojoj cu smiriti strast svoju...pozeljeh da strast traje vjecno,a ona moze trajati samo kada se vjecno voli.
Pozeljeh od tebe imati i da od mene imas,zenu,ljubavnicu,kurvu,sveticu,gospu,majku,prijatelja,sudbinu...takvu te pozeljeh...kao moju ljubav vjecnu...koja pred Bozic vrh drvceta svoga,ukrasi ne zvijezdom nego Andjelom kao ljubavi svojom jedinom...

3 komentara:

Pretraga