utorak, 19. siječnja 2010.

Zarobljen izmedju jave i sna...

Zarobljen u svijetu
izmedju jave i sna,
sa ocima na rubu
smijeha i placa,
zalutao sam ti jedina
na ovim ljudskim drumovima,
tvoje tragove nevidim
i nemam koga vise da pratim
do vjecnosti...

Tijelo mi drhti
od neke svoje zime
koju vise ne prepoznajem,
srce ne osjetim da kuca
kao da vise nije moje,
a dusa odavno me napustila,
sam bez snova,
bez suza,
bez icega,
prazan cekam na nekoj ulici
da me samo neko pokupi...

Moj san ostao je zatrpan
pod snijegom dubokim,
vrata tvrdjave moga srca
zauvijek su zazidana,
put do vjecnosti izgubih u mecavi
i ime neka mi bude niciji...
kada boli...
neka boli do vjecnosti...

3 komentara:

  1. Otkud toliko boli??Predugo sam vec na ovoj stranici,i svaki put kad udjem zaplacem,pa eto kao sto rece ona neka prije "nasao si Vilu!!",pa zasto opet tuga????Nisam mogla vise izdrzati da nepitam.Bayy.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sory,zaboravila sam.Izgleda mnoge si otjerao kad rece ciji si!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala...anonimna sto citas i suosjecas,volio bih da svi samo citaju,pa ako i zaplacu znaju samo oni zasto placu.Oprosti...bol je ipak samo moj i samo ja znam zasto je tu...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga