utorak, 12. siječnja 2010.

Leden jastuk za oboje...

Jedina ...
teska suza se otela
niz lice kao stijena otkinula,
jedina ...
zar postoji jos neka ulica
u koju nisam krocio
da bih trag tvoj pratio...

Suzo...
gdje je nasa istina
i kako reci ljudima
da mi nedostajes,
kako naci ...ljubavi...
skloniste na tudjim grudima
kada srce spava u kolibi
gdje toplina me cekala...

Sva su nasa mjesta jos u meni ziva
iz sna jos se budim sa zeljom da te grlim,
i ova dusa snena plovi onim oblacima
koji i sada placu za nama...

Jedina...
samo ti znas sta je u mojim grudima
kakve su oci tvoga Andjela,
i koju ljubav nosim godinama...

Jedina...
da ljubis nekoga srce moje vec bi reklo mi
al' osjecam kako places i ti
uz leden jastuk koji grlimo oboje...




4 komentara:

  1. pa ti ovo ko iz kofera ali je mnogo ljepooo stvarnoo

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,nije bas iz kofera...srce pise pjesme...moji prsti samo tipkaju ono sto iz njega dolazi...

    OdgovoriIzbriši
  3. pa to se i porazumjeva da je iz srca ,,al skidam ti kapu ovo je nesto neznam pitam se sta sam slusala prije gde mi je pamet bila ,,,stvarno andjel respekt ,,vako dusa oseca neznam bez comentara ,a tebi respekt

    OdgovoriIzbriši

Pretraga