utorak, 26. siječnja 2010.

Gdje je moj spokoj...

Gdje si moja daleka kolibo mala,
gdje si moj psicu koji je cuvas,
gdje si moja pahuljo bijela,
gdje je sada cijeli spokoj vas...
gdje ste sad???

Gdje si srno moja praskozorja
gdje si trakvo rosna negazena
gdje je srce moje u grudima koje nekuca
gdje si duso moja zar si odletjela
gdje si suzo zasto vec ne krenes sa moga lica...
gdje ste svi,zar ste me svi izdali???

Gdje si Gospo moja
evo svijecu ti po prvi put palim
a niti jednu zelju nemam,
palim je da me vidis
kako pred tobom stojim,
da mi oci pogledas,
da mi kazes sta u njima citas,
gdje si Gospo,zar me i ti ostavljas...

Znam...
svjestan sam...
kada moje Vile nema
onda nema nicega,
ona je bila moj san,
ona je bila moja pjesma,
ona je bila moja ljubav vjecna...

1 komentar:

  1. PROLAZECI KROZ AUSTRIJU SVU LJEPOTU VIDJOH ZAMISLJAJUCU TU JEDNU KOLIBU NEGDJE VISOKO ZABACENU U SNIJEGU I SAMO SUZA KRENE

    OdgovoriIzbriši

Pretraga