petak, 18. prosinca 2009.

Voli me...

Voli me,
znam nisam zgodan i lijep,
mozda sam star,nikakv i celav,
sigurno ne vrijedim niti jedan gros,
mozda sam odvratan i los,
ali voli me...malo...
nemoras mnogo da srce place,
nemoj niti malo manje od mnogo,
voli me onako,
tek toliko da zbuniti te nebih mogao...

Voli kako mislis da volis,
i kad god me se sjetis
pokusaj svijecu da upalis,
tad znat ces sve
koliko ti moje srce nedostaje,
malo,
mnogo,
nikako,
samo prebroj svijece...

A ako prestanes me nekada voljeti,
prestanes u snu ljubiti,
prestanes moja biti,
nebrini svako moze pogrijesiti,
tako i ja ako sam mislio
da sam ljubav zivota nasao
sa kojom bi stario,
i ona mene voljela,
i ja nju volio,malo,mnogo,vjecno...

Dali ce boljeti
to cemo saznati ja i ti,
ako prestanemo voljeti,
malo ili mnogo srce ce znati koliko voli
i koliko boli,
malo,mnogo,vjecno,
srce ono ce nam reci
jedno bez drugog dali smo zivi...

1 komentar:

  1. Ne nisi star,ruzan i los,ti vrijedis vise nego jedan gros,tvoje lice umorno i tuzno,sve kaze ne brini postoji neko ko te voli to je tvoja Tina i Ti,ne dajte da Vam drugi pokvare Vase snove,sanjajte skupa negdje tamo u svijetu kojeg znate i kome ste srecni samo Vas dvoje.
    Tvoje oci kazu sve,dva srca,jedna dusa korak do sna eto to ste Vas dvoje ispunite svoje snove negdje daleko od nas ljudi koji smo nekada cudni,pokvareni kad jeu pitanju neko drugi .)
    Bezimena

    OdgovoriIzbriši

Pretraga