nedjelja, 9. kolovoza 2009.

Sanjam...

Sanjam ti kose bujne
poput klasja zita
kako lelujaju
na tihom povjetarcu...

Sanjam ti oci iskrene
pune osmijeha i srece
kako me gledaju
i miluju,
tako cedno
prelaze preko moga lica
kao da nevjeruju...

Sanjam da bol zamjenih
sa zanosom,
sanjam da tugu zaboravih
i osmijeh stavih na lice,
sanjam da ljubav postoji
i da zbog nje vrijedi zivjeti...

Sanjam ti stopala meka
kako propadaju u travu,
leptiri oko tebe igraju,
sanjam kako mi vode na dlanu nosis
hladne,
planinske,
dok ti ruke drhte...

Sanjam svoj spokoj
bez igdje ikoga
poput gorstaka
koji zeli ostariti
negdje daleko od svih
sa zenom
koju voli...


Broj komentara: 11:

  1. Nisu to tvoji snovi to je tvoja ostvariva stvarnost,samo ti neželiš otvoriti oči.I fakat mi dođe ne da ti u rukama donesem vode nego da te zapljusnem cijelom cisternom jer sve mi se više čini kako vrijeme odmiče da će to bit jedini način da shvatiš"jednom se živi i jednog se samo iskreno voli,forever.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mare,ko si ti smijem li pitati,neko ko zna ovog andjela ili samo zeli da zna...Pozvao sam na ples pod otvorenim nebom,pa ajde da zaplesemo...Reci mi ime i ako me poznajes napisi prvo slovo moga imena...nije tesko zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo slovo tvog imena T.Ja sam za ples ako je ime točno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragi moj A,ne obaziri se na ovakve komentare,ti znas ko ti pise i sve ce ti biti jasno.Ko te niej upoznao i popricao s tobom,taj ne zna nista o tebi,mogu mnogi d akzu sve najgore o tebi,al ja cu ti reci neko ti zeli sve najbolje kao i sebi zeli ti Bezimena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mozda je ipak E prvo slovo tvoga imena rekla sam necu se javljati ali eto izvini moram nesto reci

    OdgovoriIzbriši
  6. DUGO TE PRATIM ANDJELE,JOS OD PRVOG TVOG BLOGA,PA EVO I OVAJ CITAM SVAKI TVOJ BLOG.KROZ TVOJE RIJECI MNOGO SAM UPOZNALA SEBE,ONO STO SE BOJIM RECI BILO KOME KRISOM SAM PROZIVLJAVALA SA TOBOM.HVALA TI NA SVAKOJ PJESMI KOJOM OTKRIVAS I DIO SEBE.KOCKICU PO KOCKICU SAM SLAGALA I FORMIRALA LIK,NEKOG ANDJELA STO DIVNO PISE.JEDNO SAMO MOGU ZAKLJUCITI,IME TI NE POCINJE SA T,OVO SLOVO DUBOKO TE DIRA.OPROSTI NA MOJOJ SLOBODNOJ PROCJENI,IPAK MENI NIJE VAZNO KAKO SE ZOVES,MNOGO JE VAZNIJE STA JE U TEBI.GRLIM TE ANDJELU ONAKO KAKO SE MOZE OVDJE ZAGRLITI.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čekam odgovor točno ili netočno?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne,ime mi ne pocinje sa slovom T...

    OdgovoriIzbriši
  9. Znaš da mi je neopisivo drago što ti ime nepočinje slovom T.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovom prilikom necu komentarisati stih niti sto je napisano,jer mozda je ipak samo sanjarenje...jer bez sumnje sanjati znaci zivjeti, dok dusa tvoja raste kao jutarnji cvijet vidjet ces, Andjele, da sretan je cijeli svijet. ...
    Ja cu komentarisati ono sto kaze Mara:
    " Nisu to tvoji snovi to je tvoja ostvariva stvarnost,samo ti neželiš otvoriti oči",mozda je Mara u pravu,Andjele mozda bih trebao krenuti u ostvarenje snova,znas, ma i ja bi ga pljusnula kantom ledene vode da se probudi vec jednom,jer san je ono sto zelimo, a zivot je budjenje.
    san je java a ti jos spavas,aaa?

    OdgovoriIzbriši
  11. sanjam sanjam...kako ti ime pocinje...
    ma sanjam i mislim da je tvoje ime NEZABORAVI ME
    da sad ne pogadjam i ja i predem cijelu abecedu,ma eh,mozda i sa E pocinje kao...Engel,kao..
    ♥ Engel der Nacht ♥

    OdgovoriIzbriši

Pretraga