četvrtak, 9. srpnja 2009.

Dodji mi...


Tupi pogled samoce
hara poput izgubljene vojske
mojim krvavim ocima...

Ruka nesvjesna zelje
krenu put tvoje slike
da ti usne pomiluje...

Ukoceno tijelo u drhtaju
poslednjem njegovom trzaju
zeljno tvog dodira
postade mrtvo cekajuci...

Dusa sa strvinama se bori
krik vapaja pusta
ali ga necujes...

Srce nekuca vise
po koji sum samo pusti
nema ko da ga ozivi...

Dodji oci moje sanjive otvori,
dodji ruke mi na grudi prvi,
dodji tijelo mi obljubi,
dodji dusu mu srecom umi,
dodji srce moje ti ozivi,
dodji ljubavi moja
dodji i uzmi me
ovaj covjek te treba...

Broj komentara: 5:

  1. zovem te andjele zar necujes

    OdgovoriIzbriši
  2. ZBUNJUJEŠ ME DRAGI,KROZ TIŠINU OVU,TVOJ VAPAJ,SRCE MI LOMI,TEK KRATAK BLJESAK VIDIM U TAMI - KAMO DA KRENEM,LJUBAVI MOJA,KAD VELOM SREBRNIM,PREKRIO SI LICE,KAKO DA TU PATNJU SA TOBOM PODIJELIM,PRSTIMA TOPLIM UMIRIM TI RUKE I USNAMA NJEŽNO VRATIM SJAJ U OČI -ANĐELE MOJ "TAJNI",POKAŽI MI PUTE,DA S RADOŠĆU KRENEM U TREN K TEBI SKOČIM I LJUBAVLJU SVOJOM RANE TI IZLIJEČIM,U NOVOM DANU S TOBOM SREĆU TOČIM -MOLIM TE,NE TUGUJ MILI AKO I NENAĐEM STAZU JOŠ OVU NOĆ U SAN TVOJ ĆU DOĆI,SVJETLOM OVE LJUBAVI ČISTE OTJERAT TAMU TVOJE BOLNE NOĆI.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam kako je kad amorova strijela pogodi.Iskusila sam ,Anđele,znam kako ti je!!!Ustani,otresi prašiu i nastavi putem svjetla ,bar ćeš na svjetlu lakše prepoznati prepreke a možda te itvoja Vila prije spazi,jer očito je da tebe nešto jako spriječeva da kreneš k njoj.SRETNO i nedaj se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Andjelu da li da vise dolazim na tvoj blog i citam sve ovo vidim puno ih je uz tebe citaju sve to ali da li znaju protumaciti sve te rijeci...ili samo nagadjaju hehe ja ne pisem neke poezije i stihove nije potrebno da i ostavljam to ovdje suvisno bi bilo mozda je i suvisno sto dolazim i citam...

    OdgovoriIzbriši
  5. Doci cu ti u snovima kad noc proguta dan ,kada u ponoc na oci ti dode san...ali veceras ti nemogu doci,nemoj me cekati aiko znam da cekas,...i dragomi je cuti kada kazes "cekacu te vilo iako nedodes",mnogo mi to znaci znaj....ali ja zelim da odmaras ,da imas san...

    I neka veceras moje pjesme spavaju
    umorne su od svega
    i ne budite ih,
    ne izgovarajte im rijeci -
    jer sna im treba

    ostanite i slusajte kako u snu disu
    onom istom rimom
    i buncaju neke stihove...
    ne budite mi moje pjesme-
    one sanjaju slatke snove
    i Andela mi zove....

    OdgovoriIzbriši

Pretraga