petak, 10. srpnja 2009.

Utjeha kose...


Moja utjeha je zaspala
u kosi jedne zene
zaplela se u vlasi njene
i samo njena ruka
kad je pomiluje
donosi te blazene smiraje...

Moja utjeha spava
u njenim krupnim ocima
pogled njen vatru stvara
a u isti mah
vodi putem mojih snova...

Moja utjeha je na njenim usnama
koje mogu da lijece
moju umornu dusu
od skitanja
i cuvaju od oluje beskraja...

Moja utjeha je u zeni toj
nekoj silueti dalekoj
u prici koja nema kraja
moja utjeha...
sniva na grudima njenim
dok je dlanovima svojim miluje
cuva u skrinjici tajni
neda nikome
i tiho sapuce
nebrini Andjele
ove moje ruke te vole
i samo za
tebe
su ove suze moje...

3 komentara:

  1. :-) ZA TRENUTKE KAD TEŠKO JE PRIGRLIT SAMOĆU A DUBOKO U SEBI ZNAM TO MORAM MOĆI,ČESTO NACRTAM NASMIJANO LICE,POKOJI RASCVAO CVIJET ,DA NASMIJEM SEBE , KROZ OVU NOĆ TEBE I SAV NAMA SLIČAN SVIJET.:-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja zelja tik do tvoje,istom bojom i snagom sja...Budi meni ti...Bicu tebi ja...U snu i u javi zelja da se zajedno ostari...

    T...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sting featuring Cheb Mami-Desert Rose

    T...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga