subota, 11. srpnja 2009.

S jeseni...



S jeseni kad krenes u setnju
ulicom svojom
vjetar ce ti donijeti
neku pjesmu daleku,
kreni za njom ulicom tom...

Dovesce te do ciganina starog
koji uz gitaru svira
place mu dusa
al' niko to ne osjeca
a on pjeva,
pjeva taj cigo stari
svom ranjenom srcu,
pjeva o ljubavi,
pjeva sebi
da ispuni zadnju zelju...

Tad pored njega zastani
koji dinar u sesir baci
neka ima tu noc
nesto za pojesti,
jer mozda mu je poslednja
iz pjesme se vidi da je umoran
i da sutra mozda vise ne zapjeva...

Kad stavis novcice
cut ce njihovo zveckanje
i otvoriti oci stare
te pitati koju pjesmu zelite...

Tad neka ti glas ne zastane
reci neka pjeva onu
koja srce para,
neka je pjeva suzom,
prekinutom strunom
neka svira,
neka place,
neka grca,
neka sve od sebe da
i to malo zivota sto je ostalo
dok pjeva
pjesmu
moja Vilo...

Broj komentara: 12:

  1. NE MUČI STARE CIGANE,NE KUPUJ VRUĆE KESTENE,NE SLAŽI TUĐE STIHOVE,NE BLATI SNJEŽNE VRHOVE,NE BROJI DRUGIH GODINE,NE BERI RUŽE BOJE NEVINE,-RAZORAO SI SVE MOJE LEDINE,ODLAZIM S TVOJE BINE,SPLEST ĆU KOSE RASPLETENE,PREKRIŠE ME MAGLE I KIŠE JESENJE,ZANIJEMIH OD TVOJE IZDAJE,ZANIJEMIH OD TVOJE IZDAJE!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ohhhhh zanijemih i ja!
    na komentar

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko si ti 2.a.I.M.,da mozes me okriviti i teske rijeci staviti?Stare cigane cu muciti za stoljeca jer suza je u mojim ocima,jedino oni znaju sta da sviraju kad mi se place...vruce kestenje cu nositi onoj Vili koja moje snove opija i razumije sapat moje ruke koja trazi zrno ljubavi...TUDJE STIHOVE NIKADAAAAAA OVA RUKA PISALA NIJE NITI CE KADA RIJECI NECIJE KRASTI PRIJE CU UMRIJETIIIII...snjezni vrhovi su moji i nikada mi ih niko nece ukrasti,na njima trazim stope svoje Vile,promrzlih nogu koje blatnjave ceste jesu gazile ali u potrazi za vjecnom ljubaviiii jedino sto te molim ne igraj se sa mojim snjeznim planinama i mojom kolibom gdje je sav moj svijet...godine tudje ne brojim i svojih se ne stidim i ako ostarim u samoci biti ce znak da Vilu nasao nisam,ali i sa kosama sijedim cu je traziti...ruza boje NEVINE je moja Vila usnula u nekom kutu i zaboravljena od svih jer je nikada niko nije razumio zasto cvjeta i zasto je njen cvat toliko preljep a ne zeli ga nikome podariti da mirise,zasto je sama u svom kutu samoce,zasto sanja samo svoje snove,i zasto je toliko ledena usred ljeta.Tu ruzu zelim,tu ruzu trazim,toj ruzi se nadam,ta ruza zelim da me voli i da joj poklonim sav moj svijet koji je isti kao njen...neznam ko si 2.a.I.M. da bih ti rekao dali sam sve tvoje ledine razorao,jedno je istina nikada nikoga nisam povrijedio i uvijek sam sav svoj bol nosio sa sobom,jer nisam nalazio ono sto sam zelio,u toj divljini ljudi vjecno sam lutao,i vjecno usamljen bio a samo ljubav zelio.Previse sam napisao,a ne zelim, ovog Andjela tjeras u igru rijeci a neznam koji je to cilj sve te teske rijeci staviti...odlazak sa moje bine je tvoj izbor,ja samo pisem svim dusama koje su slicne mojoj ili te mozda vise moje rijeci bole nego sto bi trebalo to da bude,mozda se nalazis u njima ili ...kose raspletene neka rastu takve,ne nepleti ih,kada ih zapletes znaci da dusa je umrla i da samo jednog covjeka zelis,srce zakljucano i starost zelis posvetiti samo uspomeni i cekanju tog muskarca,dali zelis to ili biti zanosna i svojom ljepotom plijeniti,uzdahe izmamiti,biti zeljena,biti necija...sa kisama i maglama jesenjim hodim cijeli moj zivot,cekajuci sunce proljeca i cvrkut ptica,bjelinu snjegova,tu nebih zelio da budes bez obzira ko si,ja sam na to navikao i ne poznajem sunce jednom je granulo u moj zivot i pozelio sam da me grije stoljecima dok zivim ...dalje nastavak cuvam za sebe...sada velikim slovima zelim reci...KO SI TI DA IZDAJOM SE IGRAS,KO SI TI DA OVE NEPROCJENLJIVE RIJECI KORISTIS,KO SI TI DA IZDAJU SPOMINJES,KO SI TI DA SE SA MOJIM RIJECIMA IGRAS,KO SI TI DA IZDAJU MI NAMECES KADA JEDINO TO U ZIVOTU SVOM NEMOGU PODNIJETI,JEDINO PROTIV TE RIJECI SAM NEMOCAN,JEDINA RIJEC KOJA ME UBIJA JE IZDAJA...MA KO SI TI DA ME TIME TUZIS,JER ONO STO NE ZELIM DA MI URADE,SAM SEBE OPTUZIM I POD GILJOTINU CU LECI ALI TO NECU URADITI,NE ZELIM IZDATI KADA NISAM SPOSOBAN SE NOSITI SA IZDAJOM...KO SI TI DA SE OVOM RIJECJU IGRAS,SA SVIME MOZES ALIIIIII SA IZDAJOM NIKADAAAAA NEMOZES,OVAJ ANDJEL NIJE DOVOLJNO JAK DA NA OVU RIJEC OSTANE BEZ TEKSTA...SVE MOGU PREBOLJETI I SVE MOGU PRECUTATI,ALI IZDAJOM NEMOGU ODISATI I OVAJ OKOV MI NE STAVLJAJ NA RUKE JER NISAM ZA NJEGA,BEZ OBZIRA KO SI...

    OdgovoriIzbriši
  4. MMerci bien i OPROSTI !Neraspravlja mi se,neznam se svađat,neznam mrzit,neznam za osvetu a neznam ni tko si i nebi trebao ni ti znati.I sve napisano bio je samo stih,neshvaćaj to provokacijom.Je regrette beaucoup.No vous fachez pas,sil vous plait.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne oprosti ti ako sam prenaglo reagovao,ali rijeci su me ponijele.Niti ja ne volim prepirke od toga bjezim i jedino to ne zelim u zivotu svom...rijeci kao ne uzimaj tudji stih i izdaja su me pogodile strasno,sve sto je napisano je bilo iz mojih pjesama i nisam mogao to ne svatiti licno.I ne ljutim se,zar Andjeli nekada mogu biti ljuti i mrziti nekoga...nikada nikoga nisam mrzio niti to mogu,jedino sto zelim je voljeti i da budem voljen...i oprosti ako su moje rijeci bile malo pregrube ili tako izgledale ali ne zelim krasti i ne zelim da neko krade moje stihove i jednom sam rekao ako ih vec uzima neka ih pokloni sa ljubavlju jer iz ljubavi su nastali...

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemoj te mi povrijediti Andjela samo ga citajte i ne pisite svasta jer ni on ne pise uzivajte u njegovoj poeziji i najljepsim ljubavnim stihovima V.T...

    OdgovoriIzbriši
  7. pronadji ovo...

    indiani d´america*** now we are free

    Sacred Spirit-Dawa

    Soundtrack Herr der Ringe (Enya)

    T...

    OdgovoriIzbriši
  8. Pjesme su predivne,u ovim pjesmama moje srce spava bas pored jedne Vile kao sto je Arwen... odrice se vjecnosti da bude smrtnik samo zato sto voli...

    OdgovoriIzbriši
  9. Uz te pjesme stane vrijeme...i samo jedna osoba zna ah necu pisat zna se...

    V.T.

    OdgovoriIzbriši
  10. cuj 2.a.i.m nedirajjjjjjj andjela,ako ti se ne cita idiiiii

    OdgovoriIzbriši
  11. A ti smanji malo svoje hirove svako ima pravo da ostavlja svoje komentare proitaj malo bolje prije nego sto ostavis svoj komentar i ne pitaj ko sam vec sam jednom navela bolje da neznas...

    T...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga