ponedjeljak, 29. lipnja 2009.

Sa snjegovima...


Krenuh ka dubini sobe
sa vjerom da cu
u tom usamljenjom uglu
pronaci dio sebe...

Ruke su mi bile hladne
a pogled prazan
ali nesto me vuce
tom skucenom prostoru
kao da moja sjena me zove...

Koracajuci lagano
u mislima vracam svoje drumove
ma gdje sam to usput zalutao
dali sam neku srnu povrijedio
samo zato sto nisam osjecao,
iskreno volio,
i mozda bas sada placam ceh
te uzavrele krvi moje
koja juri mojim venama
poput pobjesnjelih vranaca
u slobodnim prerijama
gdje usljed njihove
bjesne trke
od kopita tih i zemlja se trese...

Nemogu naci odgovor
a zelim ga...

Sjedam kao duh
u taj ledeni kut
da pogledom uzmem cijeli prostor
pokusam svatiti ne svaceno
pokusam odgovoriti
na ne postavljeno
pokusam dokuciti ne dokucivo...

Zatim u beznadju usamljenosti
i nemajuci sa kim podijeliti
ova pitanja
upitah samog sebe
sta je to voljeti i biti voljen
dali su to samo rijeci
koje zelim cuti
a osjecaja nema
zasto me neda drugim
dok je zbunjena
sa jednostavnim pitanjima...

Osvrnem se unazad
i odgovor sam od sebe stigne
kasni ali tu je
tiho se uvlaci u mene
i sapuce andjelu odgovor je u snjegovima...

Tupa misao ostade na koljenima
porazena ovom zagonetkom
ali za tren opet dokucih smisao
"doci cu ti Vilo sa snjegovima
poput crnog Andjela u bijelim nocima
pokucati na tvoja vrata
dok tmina me bude obavijala,
tada je do tebe mila moja
otvori
ili vjecno ih ostavi
za mene zakljucana...
samo tri puta cu kucati
cekati par trenutaka
a onda poput sjene zauvijek nestati...

Po odlasku obrisat cu tragove u snijegu
da od mene niti stopa ne ostane
za nekoga koji poslije mene dodje
nemoras nista da kazes
da objasnis nemas sta
jer niko nije ni kucao
te noci na tvoja vrata...

I kapiju tvoju za sobom cu zakljucati
sa njom i svoje snove pokopati
buket cvijeca nekom prosjaku pokloniti
a svoje suze u tami
sam...
u sebi isplakati...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga