nedjelja, 13. listopada 2013.

Zaboravljen zivot...

Sve sto pocelo je sutra nestat ce
a nisi vjerovala da ljubav ostaje,
dok ti umires polako
ja kofere spremam poci za tobom...

Reci ces sutra strancu 
kako si probala voljeti
ali on to nece svatiti
tako ces glumiti do kraja zivota...ljubav
a ja sam te zelio voljeti...

Moji snovi su rusevina
gradili smo dvorac od suza
sada oboje zivimo
zivot bez zivota,
sve sa tobom je otislo u dim
a ja bih jos sanjao...

Juce sam vidio te u prolazu
tuga se kupala u ocima tvojim,
ne rekoh nista
pognuh glavu i plakao sam krisom
sto nisi sretna,
zivot si zaboravila mila moja...

Broj komentara: 6:

  1. Leptir

    U sobi,na rubu stola
    Lijevo od mene
    dok zapisujem ove stihove,
    stoji prazan okvir
    _Ne zaboravi me
    Rece sivilo koje me promatra
    Umjesto slike odjednom
    kroz zatvoren prozor
    Uleti leptir
    i krilom,
    sjenom krila nacrta oci,
    usne
    i pramen kose
    Sliku obasja sunce ...
    I ti se ponovo smijesis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek je leptir bio njeznost,sapat,ljubav,i sve sto leptir nosi je predivno

    OdgovoriIzbriši
  3. Neka ti Gospodin zapovjedi da zašutiš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemogu naći blog zlatokose i Etine a kako su ti poznati prenesi poruku"Kako god se čovjek uredio lijepo i ofarbao kosu ,kad u sred crkve sjedne do pravednika ,pravednik osjeti vonj duše"I da, mogla je naučiti da se pri izlasku krsti kod svete vode a ne u klupi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Neces ga naci ,i neces je naci

    OdgovoriIzbriši
  6. Mihovil...gospod ne vjeruje u poeziju.Da vjeruje nebi bilo nesretno zaljubljenih,nesretno udatih,nebi bilo jednom rijecju nesretnih.
    Poznata mi je zlatokosa,poznata Etina divno pise poeziju a vjerujem kako zivot nije sveta vodica.Tako da...ako si dosao zbog poezije divno je znati da citas istu,ako si ljubomorna dusa nisi niti prvi niti poslednji,samo nije red prizivati bibliju dok osjecas zenu zar ne...
    Ovo je moj mir,moj kutak duse,ovdje se mogu voljeti svi i zabranjeni i ostavljeni i uplakani,zato bih preporucio da volis one koji te zele.

    Oni koji zele pronaci uvijek ce pronaci ono sto zele

    OdgovoriIzbriši

Pretraga