nedjelja, 24. ožujka 2013.

Ti si sve...


Kad skupim dusu u saku 
tada mi moras reci sta da radim sa sobom
kad od snova odustanem...

Nije bas lijepo sto sam saam
ko vjecnost peku noci,
zal se nadvio nad pusti dan
za necim sto nikada
nije niti pocelo kako treba...

A kada bi mogla samo dodirnuti mi sjenu
dovoljno bi bilo da zadrhtis,
znala bi da mogu tuznu te nasmijati,
praznu ispuniti,
i kada te ne bude zelio vise niko
bio bih jedini koji bi i tada za tobom izgarao,
jer ti nisi samo zena
ti si mnogo vise,
ti si san
ti si ljubav
ti si sve sto moje oci zele...

Broj komentara: 6:

  1. Riječi nisu dovoljne da komentiram ovu pjesmu samo kažem da te nosim u srcu i svaku tvoju pjesmu. Čuvam kao svoju najveću dragocijenost , svaku napisanu riječ. Tvoju misao i riječ uz vrijedno poštovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ostalo je samo da pisem pjesme...vec odavno pisem za svakoga,samo ne pisem za sebe.Jer o sebi bi mogao samo napisati...
    Postovanje nije ono sto zelim od bilo koga...oprosti anonimno.Ja sam samo gladan ljubavi,usana,topline i zagrljaja...i nisam jedini,ali jesam medju jedinkama koji se ne stide to reci.
    Kada covjek odustane od snova tada odustaje od zivota.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kome ti pišeš pjesme u stvari? Pune su ljubavi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedino što mi je u životu žao je ne živjeti ovu ljubav kao u snu. A u mislima i snovima smo skupa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Trebala sam znati...
    kada dolazis...
    da ces me rasplakati...
    srce mi se slama...
    kad te vidim da letis okolo...
    Sve se vraca :)




    OdgovoriIzbriši

Pretraga