četvrtak, 21. ožujka 2013.

Ja nisam bio taj...


Otvori srce da se vratim kuci
otvori prozor da promrzao golub ti sleti,
i nije vrijeme da se u tebe zaljubim,
ali to nije bilo niti juce
to se samo dogodi...

Pozelim da si sama
i da mogu ti doci kao djecak u svilenoj kosulji,
da bacim pricu
sta pijes i kako si
a zatim te pratim po kisi do vrata....

Znam do mene ti je stalo
a ne znas to reci,
znam ti bi ljubila
a od tebe ljubav odavno pobjegla,
sada bih volio znati
kako zivis bez nas...

Sutra cu kucati ponovo
ti nemoj otvoriti budi sama i gotovo,
jer vec odavno ne znas
niti kada je ljubav rodjena,
odavno ti zaboravila si sta znaci zivjeti
sutra vec neko te probudi
a ja necu biti taj...

4 komentara:

  1. jednom u srce zaključan, zauvijek tu ostao...şto ti mogu to je tako. Znam ni tebi ni meni nije lako. zivim, ali čemu to kada nismo zajedno. Ako ti to nesto znaci neka drugi budu sretni. ja to bez tebe nemogu, a moram biti. Tako zivim ja...na pola mi srce zivi a zivot samo ide dalje. Voljela sam jednom samo i ti i ja znamo.Da mi dodes sve bi bilo jednostavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=22ylz7_VUv0

    OdgovoriIzbriši

Pretraga