ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

Kazu da spava...


Nisam je pronasao u pijesku koji ocajem svojim prevrtah.
Ne pronadjoh je niti u vucijoj jazbini 
koju golom rukom bez vida osjetih.
U duboke virove mutne rijeke svoje plaho tijelo bacih,
nebil' na dnu ispod vijekovne stijene njen biserni trag ugledao.
I nebo sam gledao 
pitajuci koja zvijezda nju skriva 
ili pak cijeli nebeski svod svojim likom je prekrila,
a ja ne vidim,
a ja ne mogu da je poljubim.


Trazio sam...
a pronasao nisam...
kazu da spava u svom cemeru bez osjecaja.


Nisam je pronasao...
rekose da spava i place.
Uz balade sjetne suze krije
 i rece tvoju ljubav vise buditi nece.

Broj komentara: 12:

  1. "Jamčim ti da će biti teških vremena, i jamčim ti da će jednom netko od nas ili oboje htjeti van iz ovoga, ali znam ako te sada ne pitam da budes zauvijek moja, zalit ću do kraja zivota. Jer ti si za mene jedina!"
    Richard Gere i Julia Roberts -film- Odbjegla nevjesta

    OdgovoriIzbriši
  2. zvuči kao ponuda Andjele, razmišljaš li o tome?

    OdgovoriIzbriši
  3. uvjek jedna te ista cavka nadlijece i umislja kako je ona jedina u koloni sjecanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Razmisljam samo o jednom voljeti,poklanjati i dati sve sto imam.Kada uzimam zelim da to traje zauvijek...pa makar i krao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar je moguće krasti, kad ti neko poklanja?

      Izbriši
  5. draga ruzice ili wildrouse sto ga vec jednom ne uzmes ,pokloni se ,rado ces biti primljena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darling, već odavno je sve njegovo. Ali nikada nećemo biti skupa. Još uvijek samo ovako razgovaramo. Inače šutimo.

      Izbriši
  6. Osjecam se poput izgubljene lutke koja vise nije svjesna svoje uloge

    OdgovoriIzbriši
  7. vec dugo Andjel nema masku...
    negdje tamo davno vec skinuh istu...
    ljubav je mnogo vise od puste rijeci

    OdgovoriIzbriši

Pretraga