četvrtak, 11. studenoga 2010.

Tiho si dosla...


Tako tiho si dosla u zivot moj
nosena krilima povjetarca toplog,
miris lavande,
zvijezdama okupano nebo,
i rijeci mogu li malo biti tvoj...

Rekoh nisam kao drugi
ja bi' da te volim do vjecnosti,
rekoh da mi dusa spava
u krosnjama mirisnih borova
visoko gore u planinama,
rekoh ti...mozes li me voljeti,
barem malo...

I uzeh tada komadic neba
da ti zrakom sunca ispisem po njemu
kolika je ljubav moja,
zamolih noc da mi bude sestra
i ponese moje oci do tvojih prozora,
da te gledam dok spavas,
da te pokrivam njima,
da te pratim u snovima...

Tako tiho si dosla i ostala
u zivotu mom,
i sada dok se pokrivam tugom...
ti...
kao da me gledas
kao da me pratis,
kao da me volis
kao da mi govoris
nedam te nikom jedini moj...

Broj komentara: 10:

  1. tiho si dosao i ostao u zivotu mome

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako su ti rijeci pune duse, pune srca, pune neke lijepe i jednostavne istine. Nijedna ih zima ne moze zalediti, nijedan vjetar otpuhati.One jednostavno lebde negdje u vjecnosti.Traju dokle god postoji ljubav. Ta carobna, magicna rijec koja rusi svijetova, rada nove nade, radosti, odavdje pa do vjecnosti... Ljubav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odvedi me T... nije mi mjesto medju ljudima...

    OdgovoriIzbriši
  4. tvoje mjesto je gore u planinama obgrljene maglom jedna koliba sa kaminom uz zenu koja te voli i voljece vjecno

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo je kada je ljubav vjecna. Kada se voli bez zadrske, od sada do kraja.Tvog kraja. Uz jednog jedinog kojeg stvarno volis. Lijepo je kada tvoja ljubav moze otploviti kroz proslost i sadasnjst u buducnost, gdje se dva srca u jedno spajaju do kraja njihovog svijeta i vijeka. Bez obzira sto se dogodi, dva srca, su jedno.

    OdgovoriIzbriši
  6. volim te i umrecu voleci te a nikad necu biti s tobom suza nemam vise dusa mi je crna

    OdgovoriIzbriši
  7. Oprosti na slobodi, komentiranja, tvojih rijeci. Ovo su duboke rijeci,volim te i umrijet cu voleci te. Draga T..., zar ipak nije ljepse biti zajedno u sreci.Biti sa objktom svoje ceznje? Izgleda, ti uzivas u patnji, steta je...Za tebe, onog kojeg volis, i ko tebe voli.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedino T... sto zelim je...ISTINA...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ljubav je istina, jedina istina je ljubav! andjele i T...jedina istina je ljubav koju osjecate jedno prema drugom, nad njom nema istine, a ona je koliko vidim bezgranicna i vjecna! Uzivajte u njoj!

    OdgovoriIzbriši

Pretraga