srijeda, 10. studenoga 2010.

Ko si Ti...

Ko si ti 
da mi snovima jezdis
da te imam i stalno te gubim,
ko si ti 
da mi klizis kroz prste
kao voda sto milo natapa lice ?

Procitah mnoge knjige tajni
ali ne nadjoh te niti na jednoj stranici,
gledah svaku zvijezdu 
ali nijedna nije u takvom sjaju
kao sto si ti...

Ko si ti 
da srce okovima drzis,
da iz njega svaku kap ljubavi cijedis,
ko si ti 
da mi mirises usnulom dusom,
da zivis u meni svojom sjenom?

Ko si ti...
da bas tebe volim,
skupljajuci kamicke po morskoj obali
tvoje lice u pijesku pravim,
ko si ti 
da me tako volis
moje nebo duginom bojom bojis?

Ko si ti...
ko sam ja...
dali smo nista jedno bez drugoga?

Broj komentara: 5:

  1. Zeljeli ste pjesme...i eto pjevam,dok u meni sve place...Zeljeli ste pjesme sa osmijehom...i eto pisem,dok se dijelim od svoje duse...

    OdgovoriIzbriši
  2. Andjele..pjevaj i pisi..
    Ne tuguj Andjele..jer tuge je i previse oko nas..
    Pisi sa osmjehom na licu..jer zivot je kratak kako bi se djelilo od duse..

    Veliki Pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  3. Andjele ova je prelijepa pjesma nesto osobito i lijepo...vidis li da nema smisla prestajati pisati,jer tvoje pjesme su tvoje sve. Tolik su lijepo, u njima sa mzes naci, suosjecati, osjetiti tu dusu koja ih pise, i plakati...nemoj nikada prestati voljeti, nemoj nikada prestati osjecati i pisati...Andjele

    OdgovoriIzbriši
  4. dusa ostaje vjercno, i kad nas ne bude bilo vise tu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kada nas ne bude bilo...nece biti niti ljubavi,
    od duse ce ostati samo pepeo...zgariste sna koji se vise nikada ne sanja...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga