nedjelja, 14. studenoga 2010.

....................

Ovo sam zelio sacuvati samo za sebe...pjesme koje su pisane za one koji pjevaju pjesme...vise nije vazno dali ce biti otpjevane,niti je vazno ko ce ih sada uzeti...ja ih nemam kome cuvati...sada vise nista nije vazno...
-----------------------------------------------------------------
Idem mila moja
ti si jedina koju cu tako zvati
ti si jedina suza
koja ce u oku ostati...

Odlazim ruzo sibirska
mozda u zagrljaj nekim
tudjim rukama
ili u narucje
hladnim usamljenim jutrima...

Oprosti mi ledena
sto sam poklekao pred tvojom zimom
jos samo zadnju zelju imam
nemoj da places za mnom
kad budes u haljini bijeloj
tamo daleko 
sa njim pred udajom...

REFREN....

Zbogom jedina
zbogom pahuljo usamljena
i ne krivi svog sina
sto nije nas
moja Voljena...

--------------------------------------------------------

Tesko je,
toliko tesko je mene voljeti,
bolno je
tako bolno je za mnom plakati,
i sada ti kazem
nije ovo mjesto do mene
za tebe,
zato idi ti nevina djevojcice
moje drumove
tvoje noge bose ne zelim da hode...

Ne nije ti mjesto do mene nocas
ove suze u oku sto stoje
nisu za tebe,
i nemoj me tjesiti ti naivna ljepotice,
samo cu tugu ti donijeti
usamljena postelju ces grliti,
i ove bore moje nikada neces
razumjeti,
molim te,
molim te nemoj me voljeti...


REFREN...
Ja sam samo sanjar koji nebom hodi,
tvoj put do mojih andjela ne vodi
ja sam sanjar i nemoj me ljubiti
pusti me
ostavi me molim te
a toliko zelim te
jer podsjecas na oci njene...

I ako ti ruku uzmem
uz blagi dodir taj
u ocima mojim
procitas jedinstven sjaj
znaj varam te 
jer srce je jos prepuno nje
te zene
koja toliko lici na tebe...

----------------------------------------------------

Sve smo ja i ti prosli
kaljave ulice bosim nogama hodili
i sad smo na kraj dosli
pusti nek rijeci kazu pogledi...

Tvoje vode nose jake struje,
vjetrovi ludi kose crne ti mrse,
a ja moje Andjele
samo zelim doci
do mirne luke...

REFREN...
Idi moj Andjele crni
tvoja jedra nemogu pratiti,
idi moja ljubavi,
tesko je tebe imati,
cio zivot za tebe se boriti,
ja ipak zelim
nekog obicnog voljeti...

U sebi placem
a nikad ti  necu reci
i priznajem lazem
samoj sebi lazem
bez tebe cu moci
dok istina boli,
Andjelu moj volim te
i molim te idi ljubavi,
ja nemam snage
da ti kazem odlazi...


---------------------------------------------

Kad nas vise nebude
u nepovrat odu zablude
snove ubije ova tama
te noci kad ostanes sama
nepitaj sebe tad mila
zasto si nas lagala

Suzama ne cekaj tu zoru
i mene ne trazi na prozoru
nedaj tom covjeku da osjeti
kako te nose nemiri
pokloni mu ljubav svoju
u rukama njegovim nadji utjehu

Kad nas nebude voljena
pomozi nam moja jedina
da nadjemo
sebe u tudjim rukama

Kad nas nebude ruzo moja
precuti nas pred svima
neka me pokopa
vjetar zaborava
moja suzo vrela...

---------------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga