subota, 16. listopada 2010.

Sa kojeg si neba sisla...

Pozeljeh ljubav
koja se ljubila nije,
srce koje voljelo nije,
oci koje plakale nisu,
pozeljeh te takvu
da te imam samo kao svoju...

I iz kojeg to svijeta dolazis
a da njime krocio nisam,
i kakav to miris na usnama imas
da mi dusu njime opijas...

I kakva si to ljubav
da mi leprsas u ocima
kao pahulja bijela zimskim nocima,
zasto bas Ti se zalijepi
na mome srcu...

Skupljas dijelove moje tihe tuge,
usamljene noci ispunis svojom sjenom,
hvatas moje jutro,
moju zvijezdu,
hvatas mene
i vezes svilenom trakom ljubavi...

Dali si Ti zena...ili Vila?
i sa kojeg si to neba sisla
a da njime letio nisam,
i kako to da zamisljen hodim
smjesim se samom sebi
dok te u mislima ljubim,
a patim...patim...i patim...




1 komentar:

  1. a kakav si ti to covjek koji voli svoju Vilu...svoju Vilu svoju ljubav...koja ti nocima kroz snove dolazi, grli te njezno...i sapuce ti...ja...ja te volim...pomiluje tvoje obraze, nevidljivim daskom sna...spusti paucasti poljubac na tvoje usne...i sapuce...volim taj med sa tvojih usana...volm tu toplinu tvoga pogleda...volim te ljubavi jedina...moram sada ici jer snovi jutrom nestaju...ali te pratim...svojom ljubavlju i svojim mislima...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga