nedjelja, 7. veljače 2010.

Zbogom i hvala

Evo svemu dodje kraj,hvala svima koji su bili tu na blogu i oprostite...Napisao sam 200 pjesama posvecenih mojoj ljubavi i nije bila izmisljena...vise ih nemam kome pokloniti...zbogom od Andjela...

Broj komentara: 12:

  1. NEEEEE ANDJELE NEMOJ MOLIM TE VEC SAM SE NAVIKLA NA TEBE NEMOJ SVE CE PROCI SAMO PISI MOLIM TE SAMO PISI!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Smatram da ovo nije posteno prema nama koji te citamo.Pa juce sam dobila tvoju stranicu od V..... i ostala na njoj puni 5 sati,pa sada odgovori jeli posteno otici?Kako bre nesvatas da su mnogi kao ti i pate za ovim recima kojima se igras kao dete igrackama!Idi bre ako mislis da nemas nikakve odgovornosti prema ovim svim koji te citaju i placu uz tebe!Tvoje pesme su me dirnule,istinski dirnule!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako je to tvoj izbor postujem,ali moras jedno znati strasno lepo pises i steta je da stanes sa pisanjem pesama!Mislim da si veoma jaka licnost koja uvek zna svoj cilj,tako i ova tvoja odluka nije uzalud donesena.Nadam se da uskoro ces opet ovdje poceti pisati!

    OdgovoriIzbriši
  4. jedva sam pronasla novu tvoju stranicu poslije one andjeo i samo jednom se tamo javila a od maja lani sam tu i bar jos pet osoba iz orleansa koje znam neprekidno te citaju ja sam jedna osoba koja samo te cita bez koemtara ali ovo me natjeralo da nesto napisem nije dobro da prestanes mnogo ljudi si ovdje doveo koji osjecaju isto kao i ti et toliko od mene

    OdgovoriIzbriši
  5. ZASTO?JEL TO BJEZIS OD NECEGA?JEL TO I OD KNJIGE BJEZIS?NASTAVI PISATI BILA ONA IZMISLJENA ILI NE I ISKRENO PAR TVOJIH RIJECI SAM POKLONILA MOMKU DOSLE SU DO NJEGOVOG SRCA SADA SAM SRECNA I TI CES BITI SRECAN SAMO NASTAVI PISATI.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kad skupis tugu u saku potrazis bol i samocu.Nije ti ni Tin Ujevic ravan,kidas srce ljudsko,pa nastavi ga brate kidati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Opet neka tvoja fora!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajde bolan vec jednom idiiiii,ti si mi donio suza sa pjesmama vise nego citav zivot,vala ovo sam htjela napisat.Ko si bolan ti da se tako igras tuznim rijecima,ko si ako ides idi ali pokazi se budi jednom musko i pokazi lice!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Opet ja verujem da predomislit ces se.Zao mi veruj da takav covek ode od reci za koje je nadaren!
    P.S.Procitala sam sve pesme i komentare bez zakljucka ti i Tina,slazem se sa misljenjem nekada napisanim "ta mala te stvarno voli",pa cemu onda sve ovo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ode ti...nadam se da te usamljenost neće više pratiti.Kad Tina te voli zašto bi itko mislio da je ljubav izmišljena,pa stihovi su bili za nju ,zar ne?Kako god ,želim ti obilje Božjeg blagoslova(obadvoma) i da vas nikad tuga ne dotakne jer život je ipak samo jedan i nevrijedi ga trošiti na tugu.
    Pratit će vas moje skromne molitve.Mir i svako dobro obadvoma!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oprostite,ostao bih pri svome...jos jednom mnogo hvala na svim ovim rijecima...i neka mi oproste i oni ciji komentari nisu objavljeni,vec oni znaju zasto nisu medju ovima...hvala i molim da mi oprostite...sada pjesme pisem ali samo za sebe...

    OdgovoriIzbriši
  12. BUDI SRETAN ANDJELE ZASLUZUJES

    OdgovoriIzbriši

Pretraga