četvrtak, 21. siječnja 2010.

Sreca na gram...

Dobar dan,oprostite zelio bih nesto da pitam,
dali na policama vasega marketa
nalazi se i proizvod SRECA na gram
zelio bih kupiti barem nekoliko paketa,
kada vec nemogu je kupiti na kilogram
volio bih imati zalihu barem nekoliko godina
ako nije rok upotrebe ogranicen danima,
ma i ako jeste nije na odmet meni i pokvarena odgovara...

Ehh,da umalo i ovo zaboravio sam
ako vec nemate tog proizvoda
moze pomoci i neki sprej protiv TUGE,
malo bih se naspricao po tijelu cijelom
ustvari kada bolje razmislim
mislim da bih u cugu potrosio cijelu bocu...
u tom slucaju kupujem cijeli paket od hiljadu...

Aaaa,nemate nista od toga uhhh,kakva steta,
onda cu zamoliti za uslugu nije nesto velika,
znate vidio sam odmah na ulazu vase oglase
kako prodajete neke stare automobile,
pa nesto sam pomislio da i mene tamo stavite,
napisite nije presao mnogo kilometara
bio je dosta garaziran...
i neka cijena bude simbolicna
recimo kosta samo dva eura,
mozda se nadje neka izgubljena dusa da me kupi
i izvrsi remont nad ovim mojim razbacanim mislima...

3 komentara:

  1. eh kad bi se sreca kupovala svi bi mi isli da kupimo .nebi zalili ni koliko da je

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobro! Zapravo odlično odabrana tema. Svi mi razmišljamo o tome, a ti to vidiš malo drugačije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan je onaj sto srecu na dar dobije
    kud god da hodi njemu sreca drug je..i kada iza sebe pogleda,vidi koliko je srece imao
    a to ne uvidi,opet sretan je
    jer sreca je takva ona se zasluzit nemoze,nit para ima da je kupit mozes.ona se jednostavno na dar dobije:::

    OdgovoriIzbriši

Pretraga