srijeda, 27. siječnja 2010.

Mogao bih...(-19)

Mogao bih krenuti dalje
ali noge ukocene na mjestu stoje,
bez srca,
bez snova,
nema dalje...
tako obicno izgleda svaka staza...

Mogao bih ovaj muk u sebi ubiti,
pozeljeh i ljubav iz srca iscupati
jer beskrajno mnogo boli...
ali neide,
srce za ljubavi poslo bi,
ostaje samo umrijeti
mislim da bi tada sve se smirilo u meni,
jedino tada bi prestao voljeti...

Mogao bih ruke pruziti,
usne darovati,
neko novo sunce uhvatiti,
ali kako...
kada zivim u jednoj dalekoj planini
kada sanjam u jednoj maloj kolibi
da mogao bih...
ali sta vrijedi nitko me nece razumjeti,
tko bi to jos pozelio covjeka sanjara,
nekoga ko nezna sta je to svadja,
nekoga kome je ljubav zakletva,
nekoga ko masta da ljubav je vjecna
i da samo jednom se zove jedini i jedina...
ko bi pozelio takvog muskarca
koji ne gleda zenu kao slugu,
nego kao vjecnu ljubav svoju...

Broj komentara: 9:

  1. Ma tko si tiiii????? Tko????

    OdgovoriIzbriši
  2. Nista posebno...sanjar koji je trazi svoju Vilu...

    OdgovoriIzbriši
  3. I???? Dali si je pronasao???? Meni sve ukazuje da je nema???? Ili pak,izgubio si je????

    OdgovoriIzbriši
  4. Dali si TI svestan kakvu bol ispisujes!Ko si TI da se tako igras ljudskim osecaima,kako mozes sa tolikom boli ziveti!?Volela bi da odgovoris,osim ako te nije strah i smatram da je ne malo oholo to sto komentare ne objavis!Oholo prema nama koji te citamo!Nadam se nekim odgovorima,kao i tome da ovaj komentar nece zavrsiti u smecu!Jos cu samo jedno dodati,LELE onoj kojoj su pesme namenjene ako ih uopste moze i citati!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svjestan sam boli...i oprostite ako tako na Vas uticu ove pjesme...ipak ovo sam ja .Vrlo rado bih napisao sretan stih,ali ga jednostavno nemam,mozda nekada i bude...I nebih se slozio da sam ohol,samo ne objavim komentare u kojima licno se nesto trazi od mene,i jedino zelim napisati ono sto mi je na srcu,to pretvoriti u pjesmu...kada boli,onda i pjesma boli...hvala...

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravu sam aaaa???Bolnu tacku ti diram aaa???Nebi bilo lijepo da sutis!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. pisi andjele samo pisi.ima nas koji smo shvatili da neces nikada biti nas ali svaki dan uzivam u tvojoj pjesmi

    OdgovoriIzbriši
  8. Znas,nekoliko puta sam obrisala Tvoju stranicu.Nisam zelela citati (iskreno),ali se svaki put i vracala.Pogledam pesmu i pocnem se smejati,da bi u sledecoj suze plakala.Zelela bi imati tu tvoju knjigu,ako moze sa posvetom kada bude gotova.Ubedjena sam da ce vreme pokazati koliko su Tvoje reci ulazile u srce mnogih.Izvini na uvredi ohol,povukla bi reci.

    OdgovoriIzbriši
  9. MA KAKO GOD UVIJEK OSTAJES MOJ ANDJEO TO ZNAS

    OdgovoriIzbriši

Pretraga