petak, 15. siječnja 2010.

Kosmar...


Kosmar me prati kroz moje snove,
kroz moje dane,
kosmar u svakom novom jutru koje osvane...

Tek skupim jos malo onoga
preostalog osmijeha
i pustim ga u vjetar,
neka krene do tvojih prozora,
da mi budes sretna kad nemogu biti ja...

Nisam te znao voljeti,
nisam znao niti lagati,
doci ce neko drugi
koji ce znati cijeniti to sto ima...

Meni se nije dalo da poljubac ti spustim,
kose netaknute milujem,
rukama svojim tvoje ruke ugrijem,
nije mi se dalo da ti glavu
naslonim na grudi
i bezbrizno uspim na njima,
neko ce to moci...

Isina boli kad spoznas da ljubav ne prolazi
i lazu svi koji vjeruju u to
ni meni
ni tebi,
zaborav nece doci,
a vrijeme nemoze pomoci...

Ono ce samo nizati nove rane zivota
pokusat cemo naci neku radost
ali toplih ruku nece biti
ni drhtaja,
nicega,
jer srce nemoze dva puta voljeti...

Idem sada suzo moja,
idem put svog nespokoja
vise ti nemogu kvariti svitanja
pokusaj me zaboraviti,
jedino sto ostaje
i sto ti zelim pokloniti
su ova moja ljubavna slova,
pokazi nekom ko dodje u zivot tvoj
neka nauci koliko te treba voljeti
kad ja nisam sretan sto te nemam
neka on bude sto te ima...

Broj komentara: 8:

  1. stvarno ti je neko srce ranio .dok svaka pjesma ona kod nekog a ti za njom patis

    OdgovoriIzbriši
  2. istina je u dušama pravednika...

    OdgovoriIzbriši
  3. Istina je da sam usamljen...dali je to pravda?.Istina je da imam ljubav i san jedino u to vjerujem,a opet sam usamljen...dali je to pravda?.
    Istina je da mnogi zele Andjela,i ja ih sve povrijedim,jer nemogu biti niciji,ili moram biti svaciji,a zelim biti samo neciji...dali je to pravda?.Ko je pravednik da mi sudi...spreman sam da me osudi...nema vece osude od ove na koju sam, sam sebe osudio,zivjeti medju ljudima,a sanjati tako malo,jednu planinu,livadu,kolibu,i jednu jedinu zenu tamo gore visoko,sa mnom...sudite PRAVEDNI...i presudite...Andjela razapnite...vjerujem da ce tada svi biti zadovoljni,ali cu i dalje sanjati da ljubav vjecna postoji...

    OdgovoriIzbriši
  4. Da je ovo napisano kao pjesma,ne bih komentirala.Složila bih se sa "mudrijašem" A.(sloboda pjesničkog izričaja).Ovako ću reći.Usamljenost je relativan pojam.Uz ovakvu sposobnost pisanja i tvoja usamljenost biva manjom a pravednici(nepoznam nijednog a vjerujem da postoje) nebi bili pravednici kad bi sudili i osuđivali.Piši,pjevaj ,vjeruj,sanjaj i pozdravi Vilu-Arwen-Tinu !

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravedan ima jedan,njemu se mnogi mole...usamljenost je istina koju sretnici ne dokuce...pjesme srce pise,ako je bol,nije spremno osmijeh pisati..."mudrijas" mislim da su oni politicari,bankari i tome slicno.Ja nisam taj...niti politiku pisem,niti novce skupljam...pisem ljubav onako kako boli ili je sretna,tu nema mudrosti...Vila-Arwen-Tina,evo komentar je objavljen i ona je pozdrav cula.A san postoji bez njega smo mrtvi...zivjeti bez ljubavi,bolje je ne zivjeti...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga