petak, 22. siječnja 2010.

Dali sam taj...

U tvoje srce sam usao
kao stranac,
nepoznat i ohol,
jedan od mnogih koji luta
zeleci srce jos jedne zene,
ali ja ne bih taj...

U tvoje srce sam usao
kao povjetarac mek,
osvjezenje u beznadju
istih lica,
istrosenih prica,
nesto novo na pomolu
jada muskog breskraja,
dali sam taj,
pomislila si...

Pustit cu da kaze svoje rijeci
na kraju opet ce se otkriti
ahhh,
ti muskarci jadni,
s vremenom svoje lice otkriju
prije ili kasnije isti su,
pomislila si,
ali,
ja nisam taj...

Svakako prije ili kasnije
daljina ce uciniti svoje,
ono sto nije moje
nemogu da nazivam svoje,
dosta
da mu cujem glas,
imam nekog
to je dovljno,
al'...
srce je patilo...

I gdje smo sad,
ko koga voli vise ili manje,
ja tebe ili ti mene,
a mozda neka tajna ostane,
ipak srce ce reci
dali sam taj koji u njemu vjecno ostaje...



1 komentar:

  1. Ova ti je ruka puno darovitija u pisanju i preoblikovanju,čak je i bliža književnom jeziku(u prijevodu).Nastavi...Divota za ćitanje...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga