ponedjeljak, 28. prosinca 2009.

Dobro jutro...

Ustajem,
jutro iz snova,
njezno ti ruku sklanjam sa mojih grudi,
jos spavas i ne zelim da te budim...

Zrake sunca pale ti po kosi,
po usnulim ocima,
tako tiho dises,
a usne napucene i crvene
jos osjetim svuda po licu svom...

Necujno na prstima do kuhinje se iskradam,
bunovan posudje za kavicu pripremam,
tacna...
solje dvije...
parce kolaca...
i jedna ruza bijela
cista i nevina kao ova ljubav moja,
na nju ti stavljam obris mog parfema...

U rukama ponesoh tacnu
bojeci se da neki zveket posudja
ne uznemiri jutarnju tisinu,
samo miris kavice pliva
tamo prema krevetu do tvoga nosica...

Sjedam na krevet tik do tvoga struka,
osjecas moju blizinu i rukom trazis moju ruku,
ne nalazis je i otvaras okice pospane koje zasuzise,
dali od iznenadjenja nisam zelio da pitam,
uz blagi osmijeh umjesto pitanja rekoh
"volim te,to mi reci i biti ce dovoljno"...

1 komentar:

  1. SVIJETLI MI ANDJEO NA BORU KAD NJEGA GLEDAM VIDIM TEBE TVOJE LICE TVOJE OCI
    VOLIM TE

    OdgovoriIzbriši

Pretraga