utorak, 24. travnja 2012.

Ti postojis...


Ti postojis u njedrima,
u srcu,
uzalud ti lik sa rosnog prozora brisem,
uzalud se borim da te ne volim...

Gazim te skidajuc' cipele
pod toplim tabanima
tvoj prhutav snijeg da istopim,
da isceznes,
da ne zuljas,
da usne prestanem kvasiti ceznjom,
pokusavam,
borim se,
ali tvoje pahulje od sna
neumoljivo padaju po meni,
sto vise te brisem
sve vise postojis...

I zelim te dati svakome
da budes tudja,
da te vole,
neka ti cvijece donose
ljube oci i rasplicu kose,
ali nemirna dusa moja
tad' pusti krik do neba
zasto me volis
zasto bjezis
zasto postojis...

Sve bi bilo lakse da ne postojis,
ovako postojanjem svojim
imam kome da se divim
imam koga da bolim
imam koga da volim...

Ako... 
ne postojis vise
srce ce postati od rasta korova tise...

Broj komentara: 7:

  1. Hvala za sve... i kad sam tužna i kad sam sretna. Što postojiš negdje tamo. Hvala što se znamo! Noćas bih nestala bez traga... da srce za kamen vežem pa nek tonem... Neka te moja ljubav dragi, vrati meni.. a ne bilo kome.Meni, koja sam tvoja i pripadam tebi, a ti moj meni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako voliš me, ja ti ruku pružam, pokaja sam se, dat ću sve što sam dužna... Ako voliš me, oprostit ćeš mi grije... Pustit srce da se smije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je tako divna pjesma da je moraš stalno čitati, nikada dosta tih riječi. Kao žedna zemlja kiše, tako trebam ove riječi.

    OdgovoriIzbriši
  4. ...moje oči te traže,moja duša te zove,
    molim te vrati se i ispuni mi snove...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruzo divne rijeci,ali zasto nekog Njega trazis u Andjelu...
    Covjek je stvoren za ljubav,a ljubav od njega bjezi i placu umjesto osmijeh da imaju

    OdgovoriIzbriši
  6. Andjela, ne tražim nekog drugog u tebi, već želim upoznati njegovu dušu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka pjesma je ispisana dusom...u svakoj pjesmi je istina...ljubav je nekada bol a nekada sreca,kakva je,takva je i pjesma.
    Ja samo jednu vjeru imam ona se zove ljubav,i samo zbog ljubavi vrijedi zivjeti ostalo nista vazno nije.To bi andjelova dusa

    OdgovoriIzbriši

Pretraga