nedjelja, 26. prosinca 2010.

Trazim Te...da volim Te...

Izrezbarih ti ime na srcu
i ukrasih ga lovorom nade,
da te ljubiti mogu
kada nicije oci to ne vide...

Opjevah ti oci u svakoj pjesmi
kako plove nebom vedrim,
usamljen u svojoj tisini
cutim i skrivam koga ljubim...

Zadrhtah u tijelu sinoc
pri pomisli na tvoje dlanove njezne,
sjenu tvoju sam ljubio
i zelio,
tako silno sam zelio,
tvoje usne od meda sladje...

Dan novi a ja te trazim
kroz pjesmu,
u srcu,
pored mene kao sjenu,
da prosetas poljem duge
osjetis ljubavne mirise,
trazim te...da volim te...
onako kako nitko do sada
volio te nije...

4 komentara:

  1. Lijepo pises andjele, samo sjetno, sa tugom i ceznjom, zasto...

    OdgovoriIzbriši
  2. zarko ocekujem momenat kada cu te zagrliti, zarko ocekujem momenat kada cu ti rukama proci kroz kosu, zarko ocekujem momenat kada cu sklopiti oci kad se tvoje usne spuste na moje onda prestaje sve oko nas,tad nastaje nas svijet...

    OdgovoriIzbriši
  3. svaki put kad citam ove tvoje pjesme rastuzis me pozdravljam te

    OdgovoriIzbriši
  4. Srecnu Novu Godinu zelim prijatelju.. Mnogo Zdravlja , Uspjeha i Ljubavi !

    OdgovoriIzbriši

Pretraga