subota, 24. travnja 2010.

Sapni mi...

Nemam prosce da te prosim,
nemam novce da te kupim,
nemam druga ,nemam brata,
ja ti nemam nikoga,
osim svoga srca...

U njemu samo jedna zelja tinja
da skine rosu sa tvojih usana,
upije sav tvoj drhtaj u ocima...

Ljubio bih te nocima,
po kisi,
uz stud,
uz zar,
ljubio bih tijelo tvoje,
kao da je prvo,
jedino...
zadnje...
i ne bih nikada stao...

Dali znas kako izgleda ljubav
koja nitima ispletena je
od strasti,ceznje,zelje?
dali znas kako mi kreveti mirisu
nagom kozom tvojom?

Mozda neznas,
mozda se bojis ruku mi uzeti,
mozda se bojis da cu otici...
mozda je uvijek mozda,
a samo jedno je istina
zaviri u srce svoje
poslusaj jednom zelje njegove,
neka ti sapne,tiho...
neka nitko ne cuje...
i tada mi reci koga ono voli
ko u njemu stanuje,
cije oci tvoje srce malo zeli...
cije ruke,
tvoje kose netaknute nocima traze...

Sapni mi...
odaj mi...
zelis li me poljubiti...
dotaci...
i svoje prste u kosu mi uvuci?

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga