nedjelja, 14. ožujka 2010.

Divan par...








Tiho stavljam krik u sanducic mali
zelim da cuti,
oci sakrih pod kapke teske
neka plove kroz snove,
ruke ostavih u dzepu
da nikoga ne diraju...
znas li da me bolis...
kako me volis...

Eto i ozenio sam se
nekoga sam morao uzeti
da uz mene ljubav osjeti,
i ne nije obicna,
cak je nemogu niti zagrliti
ako krenem poljubiti
usne zavrse na golom jastuku...
ime joj je tuga...

Nekako mi odgovara
uvijek cuti,
kada pricam samo svoje rijeci cujem,
kada cutim opet samog sebe cutim,
a da imamo i drustvo
uvijek su sa nama,
ona ih birala za kumu i kuma
rece neka to budu
bol i samoca...

Znas pozelim je prevariti,
ostaviti,
pobjegnem na one puteljke svoje
koji vode do planine moje,
ali me brzo pronadje,
i samo se nasmije...
svatim sta mi zeli reci
ne Andjele nemas ti nikoga osim mene,
vidi kako su ti ruke prazne
nemas nikoga da te povede do kolibe tvoje...

Valjda mi valja sa njom ostariti...
ja i tuga...
divni kao dvoje
a u stvari ja usamljen kroz drvorede hodim
samo pomislim da uz mene jos neko postoji...
i da me barem malo voli...

1 komentar:

  1. Divno Andjele.....
    Ehhhhh tako divan par , Tuga i Ja !!!

    Z....

    OdgovoriIzbriši

Pretraga