srijeda, 10. veljače 2010.

Sreca je

Sreca je kada ti usne poljubim
ovim rukama djecijim zagrlim,
sreca je kada te pogledam
i da nista rekao nisam
ti znas i osjecas
sta zelio reci sam...

Sreca je kada drhtis uz nekoga
osjecas ga kao dio srca svoga,
sreca je u mirnim jutrima
kada se ne bojimo vise nicega
jer pored nas netko slatko spava
koga zovemo ljubav nasa vjecna...

Sreca je kada nas umori dan
i taj nas posao toliko dosadan,
ali mi se trkom vracamo doma
i na vratima ceka osmijeh
uz rijeci dali smo se umorili voljena...

Ma sreca je kada seprtljavi muskarac
pokusa napraviti slasnu veceru
da bi iznenadio svoju draganu,
i pri tom mnogo toga zagori
ali jadan se trudi
da je malo iznenadi,
na kraju najbolje mu ide
casa vina,
dva jastuka,
na podu topla dekica,
i zagrli on nju pored kamina...
gladni ali ipak sretni
napravit ce zajedno
ono sto budu zeljeli...

Sreca je voljeti i biti voljen,
sreca je sanjati isti san,
sreca je zaspati zagrljeni
i jutrom se probuditi
a da ruke u snu nisu niti pustili,
jedno uz drugo i u snu
zajedno ostali...

Sreca je ono malo
kada dvoje se vole
i netrebaju nikoga
samo da su jedno uz drugoga...

1 komentar:

  1. To Andjeo,znala sam da imas to u sebi i cu to docekati.Bravooo,predivno,nemam reci (znala sam ces se vratiti,ubedjena bila).Nemoj nikada napustiti svoje reci,jer one su posebne i toliko jednostavne.Oprosti ali i ovo moram reci,ti i Tina,vasa ljubav za mene je nedokuciva,ali volela bi doziveti nesto tako!

    OdgovoriIzbriši

Pretraga