ponedjeljak, 25. listopada 2010.

Samo me voli...



Evo dati cu sve
i sacuvaj mi dusu
jer je kao prhut maslacka lagana...

Dahom svojim
mozes je otpuhati
i ostat cu ti pust
stabljika gola bez svog ruha...

Sacuvaj mi oci
i u njima suze biserne,
obrisi ih toplom rukom
kada pocnu padati za Tebe...
utjesi me...
zagrli me tada
jer plah sam ti poput srne...

I srce cu ti dati
jer ono nije moje
pripada samo Tebi,
ali molim Te...voli ga,
jer nisam ja svako
ja ti placem
i za mnom se place...
ljubavi...

Broj komentara: 5:

  1. ja, umrijet cu bez tvoje ljubavi...i voljet cu, jer samo kukavice cekaju da budu voljene...i plakat cu, da hocu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno neznam cime zavredjujem ove rijeci,i vjerujem da grijesis...hvala na komentaru...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema kukavica...il volis ili ne anonimno se nedokazuje sve...volim te andjele

    OdgovoriIzbriši
  4. Zbog ovoga sam zabranio komentare,sada sam objavio zeleci reci samo jedno,nisam vrijedan ljubavi nicije...oprostite...

    OdgovoriIzbriši

Pretraga