nedjelja, 24. siječnja 2010.

Nepitaj me druze...(-24)

Pitas druze dali sam imao sna
da, oci me odaju,
i reci cu ti "ne nisam vec dugo ga nemam",
cak niti ovo vino
nema vise onog starog ukusa...

I mozda ti je cudno
jer po prvi put cujes
kako se moja dusa nekom otvara
dok ti po koju rijec govorim o sebi,
o necemu sto me boli...

Znam mislio si i ti kao i drugi svi
da sam sretan i kako su osmijesi moji iskreni,
ali druze...to je samo maska da nevide ljudi
koliko se srce moje sa tugom bori...

Veceras mogu ti reci dosta toga
samo jedno neces cuti
gdje su to nestali moji snovi,
jer bojim se da bih mogao suzu pustiti
a nezelim da je bilo tko vidi...

Ako ti kazem koliba mala,
ako kazem samoca udaljena
i neka ljubav daleka,
ako kazem snijeg i toplota,
ako kazem Vila...
nemoj me slusati
to sam sa sobom cu pricati,
kao da tu do mene ne postojis
i molim te ako izustim ove rijeci
nemoj me prekidati
zelio bih jos samo malo sanjati...

Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga