nedjelja, 17. siječnja 2010.

Ima jedan svijet...







Ima jedan svijet
u kojem bi zivjeti zelio,
svijet bez icega
i bez ikoga,
svijet satkan
od ljubavi iskrene,
bez lazi i obmana,
bez nevjere i izdaja,
bez igrica cija je to starija...
ima jedan svijet...
u koji zelim poci,
i samo bih tebe u njemu zelio imati...

Ovaj moj brod nikuda ne vodi
jedra njegova vjetar nece da nosi
tek bonaca neka
palubom prodje
i tugu novu donese...

U kojoj luci naci spas
kad svaku probao sam
i smiraj jedrima pokidanim
nijedna donijela nije,
samo pucina daleka
i neka nova bitka,
ostajao sam poput pirata
usamljen bez ljubavnog kompasa...

A onda sam nasao samog sebe
sve sto sam se boja reci drugome
rekoh samo tebi
i svi drugi rekose vas dvoje ste isti
koliko snova istih imate
koliko samo slicite
koliko samo volite...

I evo sa broda sam ti sisao
sidro zauvijek u nasoj luci spustio,
cekam da me povedes
putem one nase stare staze
gdje nicije noge ne prolaze
samo moje i tvoje,
ajde milo moje uzmi ove ruke
i povedi me
da nas vise niko nikada ne nadje...




Nema komentara:

Objavi komentar

Pretraga